Diablo Hellfire Awakening

Diablo Hellfire Mod The Awakening

MOBILE VERSION

Lista zmian

Diablo Przebudzenie v6.4

  • Przebudzenie można teraz uruchamiać przez Awake Launcher
  • Dodano opcję wyboru wersji językowej gry (EN/PL)
  • Dodano opcję gry No-CD
  • Odporność potworów na czar Stone Curse zmniejszono z 75%->50% (max 6 sek jeśli potwór posiada odporność na Stone Curse)
  • Zmieniono odporności na poziomie trudności Hell dla potworów: Lord Aracha, Unseen, Hellish Boar, Blood Stone,
  • Nowy kod naprawiający Flash Bug
  • Poprawione statystyki unikatów: Devastator, Storm Drain, Hammer of Thor, Elementals Bow, Thundersong, Fleshstinger, Demons Knuckle, Iced Fist, Perun's Hammer, Gotterdamerung, Naj's Puzzler, Arkaine's Valor, Empyrean Band
  • Dodano nowe unikaty: Zen The Shield, Vizjeri Defender, Sorcerer's Dream, i jeden specjalny unikat
  • Usunięto unikaty: Demons Hand, Staff of Blackness, Mindcry, Dusk Shield
  • Poprawiony obrazek Short Sword
  • Przywrócono stare obrazki dla przedmiotów: Kite Shield, Axe, Full Plate Mail, Quarter Staf
  • Potwory Familiars zmienione z Demonów na Zwierzęta
  • Poprawiona paleta w Quest Menu
  • Poprawiono współrzędne Town Portal dla 4 gracza znajdującego się w grze

Diablo Przebudzenie v6.3d

  • Usunięty błąd dotyczący wysypywania się gry na 9 dlvl gdy w pobliżu znajdował się unikalny potwór "Bestia Nocy"
  • Teraz istnieje realna szansa na znalezienia lub kupienie u Adrii Book of Nova, Book of Magic Nova oraz Staff of Megaball
  • Kapliczki Mysterious oraz Tainted zostały wyłączone
  • Zmieniono statystyki unikatów: Krwiopijca, Starożytny Łuk, Huragan, Dziób Orla, Młot Thora, opór Mroku
  • Kilka nazw, które były w języku polskim zmieniono na angielski )zmiany tylko w angielskiej wersji Przebudzenia)

Diablo Przebudzenie v6.3c

  • Naprawienie buga naprawiania przedmiotów u Griswold'a w trybie multiplayer
  • Gdy wytrzymałość przedmiotu spadnie do 0 to przedmiot znika
  • Zmniejszenie ceny sprzedaży/naprawy niektórych zbroi
  • Poprawienie wyświetlającej się informacji po zakończeniu zadania „Komnata Kości” (Chamber of Bone)
  • Zmienienie nazw kapliczek ponownie na angielskie

Diablo Przebudzenie v6.3b

  • Naprawiono wysypywanie sie gry przy rozbijaniu beczek
  • Naprawiono bug niewidzialnych mumii w podziemiach
  • Naprawiono statystyki przedmiotu Topór Odwagi
  • Naprawiono animacje wyrzucania Siekiery Aguinary
  • Naprawiono statystyki unikatu "Sygnet Zła"

Diablo Przebudzenie v6.3a

  • Usunąłem Flash Bug (teraz obrażenia w każdym kierunku są takie same)
  • Usunąłem bug związany z Crashem gry na 2 poziomie.

Diablo Przebudzenie v6.3

  • Podświetlane itemy gdy mapa jest włączona
  • Gdy durability przedmiotu spadnie do 0 - przedmiot nie ulega nie znika
  • Ulepszone wyświetlanie przedmiotów w sklepach
  • Zmienione minimalne i maksymalne wartości atrybutów postaci.
  • Dodane nowe potwory
  • Dodane nowe potwory unikalne
  • Ulepszenie typu ataku niektórych potworów
  • Zwiększenie poziomu trudności gry
  • Dodano nowe przedmioty bazowe
  • Dodano nowe unikaty
  • Naprawiono błąd, który powodował iż niektóre unikaty nigdy nie mogły zostać znalezione
  • Dodano nowe czary
  • Usunięte niektóre negatywne kapliczki (powodujące nieodwracalną utratę części punktów many)
  • Dodano nowe grafiki
  • Nieco zmieniony wygład Tristram
  • Nowe palety dla poziomów Caves
  • Mod wydany w dwóch wersjach językowych
  • Nowy serwer Battle.net
  • Dodanie protokołu UDP do trybu Multiplayer
  • Naprawienie animacji grafiki kilku potworów
  • Zmienione wartości Affixów
  • Kapliczki: Kozia oraz Kocioł zmienione na Ducha i Ukrzyżowanego.
  • Poprawiono kilka drobnych błędów literowych.
  • Usunięty limit 255 dla HP potworów na poziomie normal.
  • HP potworów w Single player jest teraz równe HP potworów z trybu Multiplayer
  • Zmienione statystyki potworów
  • Zmienienie Lokacji NPC w Tristram
  • Nowe/poprawione grafiki dla NPC
  • Zwiększenie obrażeń od czaru Blond Star
  • Przyspieszenie pocisków Blood Star
  • Spowolnienie pocisków Magic Star
  • Czar Mana Shield został połączony z czarem Healing
  • Nazwy przedmiotów zwykłych i magicznych wyświetlane są teraz w języku angielskim

Diablo Przebudzenie v6.2

  • Poprawiłem statystyki unikatów

Diablo Przebudzenie v6.1

  • Osłabiłem kilka potworów na początkowych poziomach
  • Zmieniłem "Przeklętych" z demonów na nieumarłych
  • Zmieniłem kilkanaście unikatów
  • Zmieniłem przedmioty wchodzące w skład biżuterii
  • Rozdzieliłem bramkę battle.net od bramek z Diablo
  • Poprawiłem kilka drobnych błędów
  • Zmieniłem statystyki bossów w piekle (Diablo Mefisto, Baal)
  • Poprawiłem kilka drobnych błędów
  • Zmieniłem lokalizację Adrii
  • Usunąłem loader gdyż nie działał prawidłowo
  • Zmiany kosmetyczne

Diablo Przebudzenie v6.0

  • Dodałem ponad 25 nowych potworów
  • Usunąłem Bug duplikowania
  • Została zmieniona fabuła gry
  • Dodałem kilku nowych bossów
  • Dodałem skrytkę
  • Nieco przyśpieszyłem rzucanie czarów Wojownikowi
  • Nieco przyśpieszyłem atak Magowi (miecze)
  • Zostało ulepszone wyświetlanie potworów (w panelu)
  • Dodałem kilka nowych czarów
  • Teraz Gryf może zostać ?Zaznaczony?
  • Ulepszyłem wyświetlanie przedmiotów na ziemi
  • Zmieniłem wszystkie unikaty
  • Nowi NPC
  • Relokacja NPC
  • Zmieniona Mapa w Tristram
  • Zmieniona paleta w Tristram oraz niektórych poziomach podziemi
  • Zwiększyłem pojemność złota w jednym stosie do 30000
  • Zwiększyłem HP Gryfa
  • Teraz skróty czarów można przypisać pod przyciski F1-F4
  • Wyświetlanie statystyk przedmiotów znajdujących się na ziemi
  • Potwory mające immue/resist na magie maja również immue/resist na Stone Curse
  • Bossowie nie wyrzucają już książek
  • Brak możliwości wejścia do Town Portal jeśli clvl jest niższy niż dlvl
  • Przyśpieszyłem niektóre potwory
  • Wyłączyłem opcje New Game oraz Exit Diablo. gdy zostaniesz zabity.
  • Teraz w trybie MP postacie mówią tekst po wejściu na 1,5,9,13 lvl tak jak w SP
  • Zmieniłem wygląd przedmiotów
  • Zmieniony czar w "startowej" lasce maga
  • Ulepszyłem spolszczenie gry
  • Usunąłem bug, który czasem powodował wychodzenie z gry przy rzucaniu czaru "Gryf"
  • Zremiksowałem wszystkie utwory muzyczne
  • Zmieniłem/Dodałem nowe filmy
  • Dodałem Loader/No CD

Diablo Przebudzenie v5.0

  • Dodałem 6 nowych potworów
  • Dodałem nowe dźwięki
  • Dodałem nowe grafiki
  • Teraz doświadczenie zdobywają wszyscy gracze dostępni w grze (wystarczy ze jeden gracz zabije potwora)
  • Usunąłem poważny błąd związany z brakiem możliwości zabicia kilku bossów w tym Mefista

Diablo Przebudzenie v4.9

  • Dodałem 2 nowe potwory
  • Dodałem zadanie „Andariel”, które dostępne było w Diablo Przebudzenie v4.7
  • Dodałem nowe teksty mówione przez NPC
  • Poprawiłem wyświetlanie przedmiotów, które posiadały bonusy „do siły”

Diablo Przebudzenie v4.8 Test

  • Diablo Przebudzenie tworzone jest teraz na patchu 1.09 i bazuje na modyfikacji Diablo Mod PL v1.02
  • Dodałem 10 nowych potworów zwykłych i 6 nowych bossów
  • Ulepszyłem muzykę w Podziemiach i Katakumbach
  • Zmieniłem niektóre elementy graficzne gry.

Diablo Przebudzenie v4.7 Test

  • Dodałem nowe zadanie o nazwie „Andariel”
  • Dodałem nowy czar „Gryf”
  • Dodałem 4 nowe potwory bazowe i jeden potwór Unikalny – „Andariel”

Diablo Przebudzenie v4.1 - 4.6

  • Poprawienie literówek, oraz stylistyki tekstów
  • Usunąłem bug, który powodował błędne wyświetlanie nazwy Ucha oraz

Diablo Przebudzenie Beta 4

  • Poprawiłem styl tekstów
  • Poprawiłem tłumaczenie menu rozmów/handlu
  • Poprawiłem tłumaczenia nazw potworów
  • Poprawiłem tłumaczenia nazw przedmiotów
  • Nowa grafika w menu gry
  • Dodałem nowe grafiki do gry
  • Dodałem nowe dźwięki do gry
  • Dodałem przetłumaczone menu charakterystyk
  • Dodałem nowe intro
  • Dodałem nową muzykę w Tristram
  • Teraz Księga Czarów posiada 5 stron
  • Zmieniłem mapę w Tristram

Diablo Przebudzenie Beta 3.1

  • Usunięto problem z wyświetlaniem czaru "Leczenie" (Healing)

Diablo Przebudzenie Beta 3

  • Poprawiłem wstępny tekst Ogdena
  • Poprawiłem i dodałem nowe tłumaczenia nazw potworów i przedmiotów
  • Poprawiłem i dodałem nowe tłumaczenia przepowiedni kapliczek
  • Poprawiłem nazwy prefixów i suffixów aby były bardziej optymalnie dopasowane
  • Poprawiłem menu rozmów/handlu z postaciami
  • Poprawiłem kilka błędów literowych występujących w tekstach
  • Dodałem kilka tłumaczeń do menu gry
  • Dodałem nowe ogólne tłumaczenia występujące w grze
  • Dodałem spolszczony panel kontrolny interfejsu gry
  • Dodałem kilka nowych dźwięków
  • Przetłumaczyłem pomoc gry (Klawisz F1)
  • Przetłumaczyłem już wszystkie plotki
  • Przetłumaczony został interfejs/menu Diablo
  • Przetłumaczona została obsługa sieci

Diablo Przebudzenie Beta 2

  • Przetłumaczone zostały texty zadań
  • Poprawiłem kilka błędów występujących w pisowni
  • Poprawiłem wyświetlanie napisów w menu handlu/rozmów
  • Poprawiłem wyświetlanie napisów przedmiotów
  • Poprawiłem i dodałem kilka nowych nazw przedmiotów, potworów, itp.
  • Wstawiłem nowe portrety postaci w menu wyboru bohatera

Diablo Przebudzenie Beta 1

  • Przetłumaczone zostały nazwy 90% przedmiotów
  • Przetłumaczone zostały nazwy 90% broni
  • Przetłumaczyłem menu handlu
  • Przetłumaczyłem menu gry
  • Przetłumaczyłem 80% tekstów plotek
  • Przetłumaczyłem nazwy kapliczek
  • Przetłumaczyłem nazwy Czarów 95%
  • Przetłumaczyłem 95% nazw przyrostków i przedrostków
  • Przetłumaczyłem nazwy Zadań
  • Ogólne tłumaczenie nazw występujących w grze 90%
  • Dodałem nowe grafiki w Grze
  • Dodałem kilka nowych dźwięków
  • Dodałem nową muzykę w menu gry
  • Dodałem nowy filmik pojawiający się podczas uruchamiania gry