Diablo Przebudzenie v6.4
- Przebudzenie można teraz uruchamiać przez Awake Launcher
- Dodano opcję wyboru wersji językowej gry (EN/PL)
- Dodano opcję gry No-CD
- Odporność potworów na czar Stone Curse zmniejszono z 75%->50% (max 6 sek jeśli potwór posiada odporność na Stone Curse)
- Zmieniono odporności na poziomie trudności Hell dla potworów: Lord Aracha, Unseen, Hellish Boar, Blood Stone,
- Nowy kod naprawiający Flash Bug
- Poprawione statystyki unikatów: Devastator, Storm Drain, Hammer of Thor, Elementals Bow, Thundersong, Fleshstinger, Demons Knuckle, Iced Fist, Perun's Hammer, Gotterdamerung, Naj's Puzzler, Arkaine's Valor, Empyrean Band
- Dodano nowe unikaty: Zen The Shield, Vizjeri Defender, Sorcerer's Dream, i jeden specjalny unikat
- Usunięto unikaty: Demons Hand, Staff of Blackness, Mindcry, Dusk Shield
- Poprawiony obrazek Short Sword
- Przywrócono stare obrazki dla przedmiotów: Kite Shield, Axe, Full Plate Mail, Quarter Staf
- Potwory Familiars zmienione z Demonów na Zwierzęta
- Poprawiona paleta w Quest Menu
- Poprawiono współrzędne Town Portal dla 4 gracza znajdującego się w grze
Diablo Przebudzenie v6.3d
- Usunięty błąd dotyczący wysypywania się gry na 9 dlvl gdy w pobliżu znajdował się unikalny potwór "Bestia Nocy"
- Teraz istnieje realna szansa na znalezienia lub kupienie u Adrii Book of Nova, Book of Magic Nova oraz Staff of Megaball
- Kapliczki Mysterious oraz Tainted zostały wyłączone
- Zmieniono statystyki unikatów: Krwiopijca, Starożytny Łuk, Huragan, Dziób Orla, Młot Thora, opór Mroku
- Kilka nazw, które były w języku polskim zmieniono na angielski )zmiany tylko w angielskiej wersji Przebudzenia)
Diablo Przebudzenie v6.3c
- Naprawienie buga naprawiania przedmiotów u Griswold'a w trybie multiplayer
- Gdy wytrzymałość przedmiotu spadnie do 0 to przedmiot znika
- Zmniejszenie ceny sprzedaży/naprawy niektórych zbroi
- Poprawienie wyświetlającej się informacji po zakończeniu zadania „Komnata Kości” (Chamber of Bone)
- Zmienienie nazw kapliczek ponownie na angielskie
Diablo Przebudzenie v6.3b
- Naprawiono wysypywanie sie gry przy rozbijaniu beczek
- Naprawiono bug niewidzialnych mumii w podziemiach
- Naprawiono statystyki przedmiotu Topór Odwagi
- Naprawiono animacje wyrzucania Siekiery Aguinary
- Naprawiono statystyki unikatu "Sygnet Zła"
Diablo Przebudzenie v6.3a
- Usunąłem Flash Bug (teraz obrażenia w każdym kierunku są takie same)
- Usunąłem bug związany z Crashem gry na 2 poziomie.
Diablo Przebudzenie v6.3
- Podświetlane itemy gdy mapa jest włączona
- Gdy durability przedmiotu spadnie do 0 - przedmiot nie ulega nie znika
- Ulepszone wyświetlanie przedmiotów w sklepach
- Zmienione minimalne i maksymalne wartości atrybutów postaci.
- Dodane nowe potwory
- Dodane nowe potwory unikalne
- Ulepszenie typu ataku niektórych potworów
- Zwiększenie poziomu trudności gry
- Dodano nowe przedmioty bazowe
- Dodano nowe unikaty
- Naprawiono błąd, który powodował iż niektóre unikaty nigdy nie mogły zostać znalezione
- Dodano nowe czary
- Usunięte niektóre negatywne kapliczki (powodujące nieodwracalną utratę części punktów many)
- Dodano nowe grafiki
- Nieco zmieniony wygład Tristram
- Nowe palety dla poziomów Caves
- Mod wydany w dwóch wersjach językowych
- Nowy serwer Battle.net
- Dodanie protokołu UDP do trybu Multiplayer
- Naprawienie animacji grafiki kilku potworów
- Zmienione wartości Affixów
- Kapliczki: Kozia oraz Kocioł zmienione na Ducha i Ukrzyżowanego.
- Poprawiono kilka drobnych błędów literowych.
- Usunięty limit 255 dla HP potworów na poziomie normal.
- HP potworów w Single player jest teraz równe HP potworów z trybu Multiplayer
- Zmienione statystyki potworów
- Zmienienie Lokacji NPC w Tristram
- Nowe/poprawione grafiki dla NPC
- Zwiększenie obrażeń od czaru Blond Star
- Przyspieszenie pocisków Blood Star
- Spowolnienie pocisków Magic Star
- Czar Mana Shield został połączony z czarem Healing
- Nazwy przedmiotów zwykłych i magicznych wyświetlane są teraz w języku angielskim
Diablo Przebudzenie v6.2
- Poprawiłem statystyki unikatów
Diablo Przebudzenie v6.1
- Osłabiłem kilka potworów na początkowych poziomach
- Zmieniłem "Przeklętych" z demonów na nieumarłych
- Zmieniłem kilkanaście unikatów
- Zmieniłem przedmioty wchodzące w skład biżuterii
- Rozdzieliłem bramkę battle.net od bramek z Diablo
- Poprawiłem kilka drobnych błędów
- Zmieniłem statystyki bossów w piekle (Diablo Mefisto, Baal)
- Poprawiłem kilka drobnych błędów
- Zmieniłem lokalizację Adrii
- Usunąłem loader gdyż nie działał prawidłowo
- Zmiany kosmetyczne
Diablo Przebudzenie v6.0
- Dodałem ponad 25 nowych potworów
- Usunąłem Bug duplikowania
- Została zmieniona fabuła gry
- Dodałem kilku nowych bossów
- Dodałem skrytkę
- Nieco przyśpieszyłem rzucanie czarów Wojownikowi
- Nieco przyśpieszyłem atak Magowi (miecze)
- Zostało ulepszone wyświetlanie potworów (w panelu)
- Dodałem kilka nowych czarów
- Teraz Gryf może zostać ?Zaznaczony?
- Ulepszyłem wyświetlanie przedmiotów na ziemi
- Zmieniłem wszystkie unikaty
- Nowi NPC
- Relokacja NPC
- Zmieniona Mapa w Tristram
- Zmieniona paleta w Tristram oraz niektórych poziomach podziemi
- Zwiększyłem pojemność złota w jednym stosie do 30000
- Zwiększyłem HP Gryfa
- Teraz skróty czarów można przypisać pod przyciski F1-F4
- Wyświetlanie statystyk przedmiotów znajdujących się na ziemi
- Potwory mające immue/resist na magie maja również immue/resist na Stone Curse
- Bossowie nie wyrzucają już książek
- Brak możliwości wejścia do Town Portal jeśli clvl jest niższy niż dlvl
- Przyśpieszyłem niektóre potwory
- Wyłączyłem opcje New Game oraz Exit Diablo. gdy zostaniesz zabity.
- Teraz w trybie MP postacie mówią tekst po wejściu na 1,5,9,13 lvl tak jak w SP
- Zmieniłem wygląd przedmiotów
- Zmieniony czar w "startowej" lasce maga
- Ulepszyłem spolszczenie gry
- Usunąłem bug, który czasem powodował wychodzenie z gry przy rzucaniu czaru "Gryf"
- Zremiksowałem wszystkie utwory muzyczne
- Zmieniłem/Dodałem nowe filmy
- Dodałem Loader/No CD
Diablo Przebudzenie v5.0
- Dodałem 6 nowych potworów
- Dodałem nowe dźwięki
- Dodałem nowe grafiki
- Teraz doświadczenie zdobywają wszyscy gracze dostępni w grze (wystarczy ze jeden gracz zabije potwora)
- Usunąłem poważny błąd związany z brakiem możliwości zabicia kilku bossów w tym Mefista
Diablo Przebudzenie v4.9
- Dodałem 2 nowe potwory
- Dodałem zadanie „Andariel”, które dostępne było w Diablo Przebudzenie v4.7
- Dodałem nowe teksty mówione przez NPC
- Poprawiłem wyświetlanie przedmiotów, które posiadały bonusy „do siły”
Diablo Przebudzenie v4.8 Test
- Diablo Przebudzenie tworzone jest teraz na patchu 1.09 i bazuje na modyfikacji Diablo Mod PL v1.02
- Dodałem 10 nowych potworów zwykłych i 6 nowych bossów
- Ulepszyłem muzykę w Podziemiach i Katakumbach
- Zmieniłem niektóre elementy graficzne gry.
Diablo Przebudzenie v4.7 Test
- Dodałem nowe zadanie o nazwie „Andariel”
- Dodałem nowy czar „Gryf”
- Dodałem 4 nowe potwory bazowe i jeden potwór Unikalny – „Andariel”
Diablo Przebudzenie v4.1 - 4.6
- Poprawienie literówek, oraz stylistyki tekstów
- Usunąłem bug, który powodował błędne wyświetlanie nazwy Ucha oraz
Diablo Przebudzenie Beta 4
- Poprawiłem styl tekstów
- Poprawiłem tłumaczenie menu rozmów/handlu
- Poprawiłem tłumaczenia nazw potworów
- Poprawiłem tłumaczenia nazw przedmiotów
- Nowa grafika w menu gry
- Dodałem nowe grafiki do gry
- Dodałem nowe dźwięki do gry
- Dodałem przetłumaczone menu charakterystyk
- Dodałem nowe intro
- Dodałem nową muzykę w Tristram
- Teraz Księga Czarów posiada 5 stron
- Zmieniłem mapę w Tristram
Diablo Przebudzenie Beta 3.1
- Usunięto problem z wyświetlaniem czaru "Leczenie" (Healing)
Diablo Przebudzenie Beta 3
- Poprawiłem wstępny tekst Ogdena
- Poprawiłem i dodałem nowe tłumaczenia nazw potworów i przedmiotów
- Poprawiłem i dodałem nowe tłumaczenia przepowiedni kapliczek
- Poprawiłem nazwy prefixów i suffixów aby były bardziej optymalnie dopasowane
- Poprawiłem menu rozmów/handlu z postaciami
- Poprawiłem kilka błędów literowych występujących w tekstach
- Dodałem kilka tłumaczeń do menu gry
- Dodałem nowe ogólne tłumaczenia występujące w grze
- Dodałem spolszczony panel kontrolny interfejsu gry
- Dodałem kilka nowych dźwięków
- Przetłumaczyłem pomoc gry (Klawisz F1)
- Przetłumaczyłem już wszystkie plotki
- Przetłumaczony został interfejs/menu Diablo
- Przetłumaczona została obsługa sieci
Diablo Przebudzenie Beta 2
- Przetłumaczone zostały texty zadań
- Poprawiłem kilka błędów występujących w pisowni
- Poprawiłem wyświetlanie napisów w menu handlu/rozmów
- Poprawiłem wyświetlanie napisów przedmiotów
- Poprawiłem i dodałem kilka nowych nazw przedmiotów, potworów, itp.
- Wstawiłem nowe portrety postaci w menu wyboru bohatera
Diablo Przebudzenie Beta 1
- Przetłumaczone zostały nazwy 90% przedmiotów
- Przetłumaczone zostały nazwy 90% broni
- Przetłumaczyłem menu handlu
- Przetłumaczyłem menu gry
- Przetłumaczyłem 80% tekstów plotek
- Przetłumaczyłem nazwy kapliczek
- Przetłumaczyłem nazwy Czarów 95%
- Przetłumaczyłem 95% nazw przyrostków i przedrostków
- Przetłumaczyłem nazwy Zadań
- Ogólne tłumaczenie nazw występujących w grze 90%
- Dodałem nowe grafiki w Grze
- Dodałem kilka nowych dźwięków
- Dodałem nową muzykę w menu gry
- Dodałem nowy filmik pojawiający się podczas uruchamiania gry