Jak zapowiadałem we wcześniejszym newsie, dzisiaj do działu Download trafiła kolejna wersja moda Diablo Przebudzenie. Główne zmiany to osłabienie niektórych potworów w dungeon, przemienienie Przeklętych na nieumarłych, dzięki czemu są teraz wrażliwi na czar "Święty Pocisk" (Holy Bolt). Również zmieniłem lokalizacje Adrii oraz poprawiłem kilka drobnych błędów. Moda należy instalować na wcześniejszą wersję Przebudzenia.
Kolejną nowością jest to, iż do Downloadu dodałem patche, który przerabia Przebudzenie v6.0 na język angielski, jednak jeszcze nie wszystko jest zangieszlczone.
No i w końcu na stronie pojawił się działy Przedmioty oraz Unikaty. Efekty unikatów są w języku angielskim a nazwy w obu językach. I w tym miejscu chciałbym się zwrócić z prośba, jeśli znajdziecie jakiś unikat, którego właściwości są niezgodne z efektami podanymi na stronie, to prosiłbym o przedstawienie mi który to unikat (ale myślę ze wszystko jest ok). Póki co, zapraszam do gry na battle.net w Awake Online.
Diablo Przebudzenie v6.1
Comments
Mor 30-01-2008
I hate item drop thing in Diablo and because of that don't play multiplayer.
Spyke 29-01-2008
Mordor@
Single Player ? Ohh come on and play on battle net its much more fun :P
Single Player ? Ohh come on and play on battle net its much more fun :P
Mor 29-01-2008
I don't know which DLL in Awake is used as something that handles in-game menus. Diablo uses diabloui.dll originally. I got the mod installed, so no use to send me the copy, just name the file. Maybe I'll be able to do this. I hope so.
At least I managed to modify MP restrictions in Hellfire. I suspect that SP uses the same simple way to restrict access: [test if mode is SP, if true ,skip difficulty availability.]
Hey, by the way :) you got any kind of Forum on emglish around? It's not very convenient to write all this stuff here.
At least I managed to modify MP restrictions in Hellfire. I suspect that SP uses the same simple way to restrict access: [test if mode is SP, if true ,skip difficulty availability.]
Hey, by the way :) you got any kind of Forum on emglish around? It's not very convenient to write all this stuff here.
Noktis 29-01-2008
Mordor@
Adding difficulity like in Hellfire is a very nice idea, buti don't know how to add difficulity. If you want i can send u this file maybe u can manage to edit it
Btw. there is a way to play on different difficulities in SP, but this metod isn't ideal cause you have to make it every time.
Adding difficulity like in Hellfire is a very nice idea, buti don't know how to add difficulity. If you want i can send u this file maybe u can manage to edit it
Btw. there is a way to play on different difficulities in SP, but this metod isn't ideal cause you have to make it every time.
Mor 29-01-2008
I think Single-Player should have difficulty modes unlocked. I got my Rogue pumped up so that she is wiping out level 16 with ease.
I think editing DLL file could be quite simple. Is there a chance it's going to be implemented?
I think editing DLL file could be quite simple. Is there a chance it's going to be implemented?
Spyke 28-01-2008
djl_19991@ ciężko kogoś złapać na battle necie... ale "kilka" osób gra... przydałoby się jako zareklamować moda, żeby więcej graczy zmontować :D
djl_19991 28-01-2008
kto gra na Awake Online bo narazie nikogo niewidziałem??
Spyke 26-01-2008
Istredd(TR) dobrze Ci wyjaśnił skąd to wiem :P Moim zdaniem, jeśli już koniecznie chcesz żeby był niewidzialny to zrób chociaż żeby się w panelu wyświetlał, żeby była wiadomo że się go uderza... bo tak to trzeba machać mieczem na ślepo w każdą stronę...
Istredd(TR) 26-01-2008
Noktis, a jak mógł nie być unikalny, skoro każdy boss, ba "poświatę" (czyli że pod nim świeci się światełko), na dodatek to "światełko" się rusza, a po zabiciu światełka pokazują się zwłoki szkieleta.... i na dodatek leży uniq tuż obok niego.... zresztą mówiłem Ci o tym bossie już z 4 miechy temu, za czasów beta-testów. ;]
Noktis 26-01-2008
A skąd wiesz ze był unikalny?