Diablo Hellfire Awakening

Diablo Hellfire Mod The Awakening

MOBILE VERSION

Posted by:: Noktis (01-01-2008)

Diablo Przebudzenie v6.0

Wraz z nowym rokiem ukazała sie nowa wersja moda Diablo Przebudzenie. W tej wersji doszło naprawdę sporo zmian takich jak nowe potwory, unikaty, eliminacja niektórych bugów, podniesienie poziomu trudności, nowa fabuła gry itd. Lista zmian przedstawiona została w dalszej części newsa. Natomiast pełna lista zmian znajduje sie w dziale Zmiany. W tej wersji dodany został prywatny serwer battle.net dzięki czemu bez problemu będzie można grać w trybie multiplayer. Szczegóły na temat łączenia sie z serwerem znajdują sie w archiwum zip moda. Poszukuje również serwera PvPGN obsługującego Diablo 1, więc jeśli ktoś mógłby mi w tej sprawie pomóc to proszę o kontakt. Przebudzenie oczywiście znajduje sie w dziele Download/Pliki. Jako, że mod posiada duży rozmiar została udostępniona wersja "full" oraz okrojona "medium".


Zmiany w dodane w bieżącej wersji moda;

- Dodałem ponad 25 nowych potworów
- Usunąłem Bug duplikowania
- Została zmieniona fabuła gry
- Dodałem kilku nowych bossów
- Dodałem skrytkę
- Nieco przyśpieszyłem rzucanie czarów Wojownikowi
- Nieco przyśpieszyłem atak Magowi (miecze)
- Zostało ulepszone wyświetlanie potworów (w panelu)
- Dodałem kilka nowych czarów
- Teraz Gryf może zostać „Zaznaczony”
- Ulepszyłem wyświetlanie przedmiotów na ziemi
- Zmieniłem wszystkie unikaty
- Nowi NPC
- Relokacja NPC
- Zmieniona Mapa w Tristram
- Zmieniona paleta w Tristram oraz niektórych poziomach podziemi
- Zwiększyłem pojemność złota w jednym stosie do 30000
- Zwiększyłem HP Gryfa
- Teraz skróty czarów można przypisać pod przyciski F1-F4
- Wyświetlanie statystyk przedmiotów znajdujących się na ziemi
- Potwory mające immue/resist na magie maja również immue/resist na Stone Curse
- Bossowie nie wyrzucają już książek
- Brak możliwości wejścia do Town Portal jeśli clvl
- Przyśpieszyłem niektóre potwory
- Wyłączyłem opcje New Game oraz Exit Diablo. gdy zostaniesz zabity.
- Teraz w trybie MP postacie mówią tekst po wejściu na 1,5,9,13 lvl tak jak w SP
- Zmieniłem wygląd przedmiotów
- Zmieniony czar w „startowej” lasce maga
- Ulepszyłem spolszczenie gry
- Usunąłem bug, który czasem powodował wychodzenie z gry przy rzucaniu czaru "Gryf"
- Zremisowałem wszystkie utwory muzyczne
- Zmieniłem/Dodałem nowe filmy
- Dodałem Loader/No CD
- Dodatkowe skróty dla czarów pod klawiszami F1-F4
- Poprawiono niektóre błędy w mapach, takie jak np dziury w ścianach (piekło)

Comments


V
04-01-2008
zagraj magiem a odkryjesz wyższy cel czerwonej nazwy :P to jest 'oczywista oczywistość' xD

V
04-01-2008
Loader coś mi nie działa, plik jest skopiowany Oo

poziom trudności jest odpowiedni, tylko magiem ciężko na poczatku jak ktoś nie wie o co chodzi :P :]

Drudan
04-01-2008
Przed chwila sciagnalem i zaczalem grac w przebudzenie 6.0

1. Juz na poczatku mi sie kilka rzeczy rzucilo w oczy. Na samym poczatku nie wiedzialem jak to jest z hellfire i dopiero jak nie udalo mi sie moda do niego wlaczyc tylko samo diablo wlaczylem zaowazylem, ze mod z hellfire nie jest dobrym rozwiazaniem [jesli jest mozliwosc jego zainstalowania i to ja cos pokopalem to postuluje zeby odradizc jego instalowanie, a jesli rzeczywiscie nie da sie jednoczenie mie avake'a i hell 3.0 to mozna by jakies info umiescic.

2. Wydaje mi sie ze w klasztorze kiedy konczy sie muzyka z diablo 1 i zaczyna ta z diablo 2 to ta druga gra troche glosniej.

3. Nowe NPC sa zbyt duze. Ja rozumiem, ze grajac luczniczka gram kobieta i ta moze byc troche mniejsza od mezczyzn, ale w grze roznica powoduje, ze wygladaja oni jak jacys giganci.

4. Jesli juz o NPCach to postac podstawiona za Peppina jest strasznie ciemna, ze z jego chatki dobiega jasne swiatlo - mozna by troche go rozjasnic. To samo dotyczy gostka z tawerny.

5. Niechcacy odkrylem, ze po studni miejskiej da sie bezproblemowo chodzic.

6*. Juz moje osobiste wrazenia estetyczne apropos nowej mapy - mysle, ze troche za duzo tam jest niepotrzebnych domkow i dodatkowych nagrobkow z hellfire. Poza tym, mozna by [jesli by mozna (nie wiem jak to technicznie wyglada z wielkoscia mapy miasta)] troche powiekszyc obszary po ktorych nie da sie poruszac, tak zeby nie bylo czarnych krawedzi mapy tylko jak w zwyklym diablo jakas rzeczka, czy cos tam.

K9N Neo
04-01-2008
Aha i jeszcze jedno. Zauważyłem, że NPC "Noktis" rusza się jedynie zanim się z nim porozmawia. Po rozmowie już się nie rusza.
<br>
.

Noktis
04-01-2008
Na takim az uznasz ze jesteś w stanie ją zabić.

K9N Neo
04-01-2008
eszcze zadam pytanka. Jaki jest maxymalny level w tym modzie ? Na ktorym levelu powinno się próbować zabić Ande ?

Istredd(TR)
04-01-2008
jak komuś sprawia problem poziom trudności moda, to łapcie mnie na bn.... w kilka godzinek wbije wam 30 ;]

Noktis
03-01-2008
K9N Neo@ wczoraj mialem 16 lvl później dobiłem do 27,. Istnieją mody z wyższym poziomem trudności. CO do postaci to robienie animacji jest bardzo czasochłonne a NPC "Noktis" ma animacje.


Tybeliann@ byłem pewnien ze zmieniłem tą nazwe.
Krowa nie muczy bo nie hce abyście myśleli ze w modzie jest jakis cow lvl ;p


W liście zmian pisze ze ulepszone wyswietlanie potworów, może jeszcze zwrócisz na coś uwage jak częściej bekiesz grał ;p

Tybeliann
03-01-2008
Mam 2 pytania:
1.Czemu krowa nie jest podpisana i czemu nie muczy?
2.Czemu dane duzych szkieletow(nie pamietam jak sie nazywaja)wyswietlaja sie na czerwono?

Apatrz
03-01-2008
Żeby grać na MP najpierw nabierz wprawy na SP:P

<<< Prev 1 2 3 4 5 6 Next >>>


ADD COMMENT

Name

Email
(optional)

COMMENT

Characters Left

CAPTCHA

Security Code

(copy the security code from the image above)

Password

(admins only)