Diablo Hellfire Awakening

Diablo Hellfire Mod The Awakening

MOBILE VERSION

Posted by:: Noktis (14-01-2008)

Diablo Przebudzenie v6.1

Jak zapowiadałem we wcześniejszym newsie, dzisiaj do działu Download trafiła kolejna wersja moda Diablo Przebudzenie. Główne zmiany to osłabienie niektórych potworów w dungeon, przemienienie Przeklętych na nieumarłych, dzięki czemu są teraz wrażliwi na czar "Święty Pocisk" (Holy Bolt). Również zmieniłem lokalizacje Adrii oraz poprawiłem kilka drobnych błędów. Moda należy instalować na wcześniejszą wersję Przebudzenia.

Kolejną nowością jest to, iż do Downloadu dodałem patche, który przerabia Przebudzenie v6.0 na język angielski, jednak jeszcze nie wszystko jest zangieszlczone.
No i w końcu na stronie pojawił się działy Przedmioty oraz Unikaty. Efekty unikatów są w języku angielskim a nazwy w obu językach. I w tym miejscu chciałbym się zwrócić z prośba, jeśli znajdziecie jakiś unikat, którego właściwości są niezgodne z efektami podanymi na stronie, to prosiłbym o przedstawienie mi który to unikat (ale myślę ze wszystko jest ok). Póki co, zapraszam do gry na battle.net w Awake Online.


Comments


Johnathan
17-01-2018
casinos online
casino online subtitrat
casino games real money
pogo casino slots

Hubcio_1
12-02-2008
Noktis by sie przydalo polepszysc hellfire bo ta sierra gier nie umie wydawac typu rpg

Lordi
06-02-2008
Mam ten sam problem co kolega niżej.Ale problem nie przeszkadza

Pawonielas
03-02-2008
Noktis, nie wiem, czy już ktoś ci to zgłaszał, ale mam problem:
Moje zaklęcie leczenia jest na poziomie 9 i w księdze jest napisane, że zużywa tylko 1 punkt many. Po użyciu zżera mi jednak chyba 59, na dodatek mogę użyc leczenia nawet, jak mam o wiele mniej many. Gram wojownikiem na 28 poziomie doświadczenia.

Spyke
03-02-2008
Yeah it would be nice if Noktis would make no item dropping at death. I also don't like PvP :)

Mor
03-02-2008
Duelling is 2nd thing that I really don't understand))

It's like why create all those difficult monsters if players are fighting each other?

By the way I got a lot of online play experience in many of Diablo and Hellfire mods (let alone originals), and I became sick and tired of constant lost item hunting. In originals it wasn't so difficult to fight monsters. Even Hellmode was fairly easy provided you didnt miss previous difficulties. But did you ever try to recover your precious staff from let's say TheDark level 16 on Hellmode if you got killed by Izual's pack and red terror simultaneously? Or even worse - in Abyss level 4 by Executioner's gang? It takes forever!

And take a look at modern RPGs like Hellgate. There is no item drop at death. And Hellgate was made considering the long experience of people playing Diablo and Diablo 2.

Tastes vary, some might like the features you claim to give real taste of the game, but I really hate these things. That's why in my mod there is no PvP and no item drop.

And that is why I love SP of Awake much more than Multiplayer

Galbraith
03-02-2008
Item recovery is what you need to learn. The were many guides written on this subject.
And second - learn how not to die. You are loosing real play (monsters harder, sharing items, dueling, cooping) playing only sp.

Mor
02-02-2008
the first and the last reason to keep me far rfom multiplayer is item drop at death.

Spyke
31-01-2008
Mardor@
As Notkis said monsters on multi player are much harder than on single player. This is first reason for you to play on battle net :).Second one is that you will have other than normal difficulties.Oh and don't forget about items morphing that happens only on Single player ;)

Mor
31-01-2008
alrighty then:)

<<< Prev 1 2 3 4 Next >>>


ADD COMMENT

Name

Email
(optional)

COMMENT

Characters Left

CAPTCHA

Security Code

(copy the security code from the image above)

Password

(admins only)