Wszystkie znajdujące się w tej kategorii bugi spowodowane są lagiem i desynchronizacją gry.

Rozmieszczenie "hotpoints" w miescie
Od czasu do czasu postacie (hotpoints) w mieście będą rozmieszone w dziwnych, innych lokacjach niż zazwyczaj (np. Krowa, która stoi obok Griswolda). Spowodowane jest to przez sprzeczające się klienty gry (pogramy poszczególnych graczy) gdzie znajdują się prawdziwe pozycje tych hotpointsow.

Rozmieszczenie upuszczonych przedmiotów w mieście
Kiedy upuszczasz przedmiot w mieście przed wejściem do podziemi, przy powrocie przedmiot ten może się czasami przemieścić w inne miejsce, nawet do niemożliwych normalnie lokacji - takich jak w środek budynku albo za granice Tristram. Jest to spowodowane przez innego gracza dołączającego do gry, który nie otrzymuje poprawnych danych o rozmieszczeniu itemow, tak wiec wchodzący klient "porusza" wszystkie przedmioty (tak długo jak nie ma żadnego innego klienta w mieście).

Znikające przedmioty
Czasami przedmiot po prostu zniknie, kiedy postać będzie starać się go podnieść. Jest to prawdopodobnie spowodowane lagiem, jednak odnotowane są poszczególne przypadki znikania itemów również w grze single player - co równie dobrze może być zupełnie innym bugiem. Ogólnie, jest to rezultat desynchronizacji gry, kiedy klienci nie zgadzają się co do przedmiotu, który zostali wygenerowany przez umierającego potwora.

Zdesynchronizowane poziomy
Podczas gry z innym graczem, możliwe jest że zagramy na "chaotycznym" poziomie (prawdopodobnie jest to powiązane z poprzednim bugiem). Ten bug powoduje ze gra generuje dwa różne układy poziomu dla każdego z graczy. Powoduje to dziwne efekty, np. Możesz zauważyć jak drugi gracz przechodzi przez ścianę. Możecie także widzieć zupełnie różne potwory. Jest bardzo niebezpiecznie grac w taki sposób, gracze powinni jak najszybciej opuścić dany poziom.

Niepoprawny status postaci
Postacie mogą nieraz wyglądać jak martwe, trwale ogłuszone, nie mające założonych niektórych przedmiotów, albo tym podobne, dzieje się to poprzez desynchronizacje gry, gdy gracz zmienia swój status albo nagle opuszcza grę.

Duch Gracza
Jeżeli gracz opuści grę będąc w "kłopotliwej" sytuacji (np. otoczony przez hordę potworów), może nie mieć przyjemnego wyjścia. Na planszy pozostanie jego "duch", wyglądający dokładnie jak postać gracza. Może ona zostać podświetlona przez innego gracza, a nawet zaatakowana. Na ekranach pozostałych graczy możliwe będzie zobaczenie nawet potworów, które będą próbowały zranić ducha.

Wychodzący gracze
Kiedy gracz opuszcza grę z "przelagowania" albo "times out", inni gracze mogą czasem zobaczyć "Player has left the game" zamiast poprawnej wiadomości "time out".