MOBILE VERSION

Poniżej znajdują się mikstury, eliksiry, oleje, runy i inne przedmioty, występujące w grze Diablo Hellfire

MIKSTURY
Obrazek Nazwa qlvl Cena Efekt
Potion of Healing Potion of Healing 1 50 Przywraca pewną część punktów życia.
Potion of Full Healing Potion of Full Healing 1 150 Całkowicie odnawia punkty życia.
Potion of Mana Potion of Mana 1 50 Przywraca pewną część many.
Potion of Full Mana Potion of Full Mana 1 150 Całkowicie odnawia manę.
Potion of Rejuvenation Potion of Rejuvenation 3 120 Przywraca pewną część punktów życia i many.
Potion of Full Rejuvenation Potion of Full Rejuvenation 7 600 Całkowicie odnawia życie manę.

Aby wypić napój, kliknij na nim prawym przyciskiem (zarówno gdy znajduje się przy pasie, jak i w plecaku). gdy trzymasz go przy pasie, możesz korzystać także z przypisanego mu klawisza.

ELIXIRY
Obrazek Nazwa qlvl Cena Efekt
Elixir of Dexterity Elixir of Dexterity 15 5000 Podnosi na stałe o jeden punkt zręczność.
Elixir of Strength Elixir of Strength 15 5000 Podnosi na stałe o jeden punkt siłę.
Elixir of Magic Elixir of Magic 15 5000 Podnosi na stałe o jeden punkt magię.
Elixir of Vitality Elixir of Vitality 20 5000 Podnosi na stałe o jeden punkt żywotność.

Aby wypić napój, kliknij na nim prawym przyciskiem (zarówno gdy znajduje się przy pasie, jak i w plecaku). gdy trzymasz go przy pasie, możesz korzystać także z przypisanego mu klawisza.

OLEJE
Obrazek Nazwa qlvl Cena Efekt
Blacksmith Oil Blacksmith Oil 1 100 Przywraca 20% wytrzymałości, lub dodaje 1 do max wytrzymałości
Oil of Accuracy Oil of Accuracy 1 500 Dodaje 1-2% do "To Hit"
Oil of Death Oil of Death 1 2500 Dodaje 1 do min i 2 do max obrażeń
Oil of Fortitude Oil of Fortitude 5 2500 Dodaje 10-50 do max i bieżącej wytrzymałości.
Oil of Hardening Oil of Hardening 1 2500 Dodaje 1-2 do AC
Oil of Imperviousness Oil of Imperviousness 10 2500 Dodaje 3-5 do AC
Oil of Mastery Oil of Mastery 10 2500 Dodaje 3-5% do "To Hit"
Oil of Permanence Oil of Permanence 17 15000 Czyni przedmiot niezniszczalnym
Oil of Sharpness Oil of Sharpness 1 500 Dodaje 1 do max obrażeń
Oil of Skill Oil of Skill 4 1500 Obniża wymagania dla broni i zbroi.

Oleje są to mikstury, które wprowadzono w Hellfire.

Aby użyć oleju, kliknij na nim prawym przyciskiem myszy a następnie kliknij lewym na przedmiocie znajdującym się w ekwipunku.

RUNY
Obrazek Nazwa qlvl Cena Efekt Wymagania
Rune of Fire Rune of Fire 1 100 Wydziela pojedynczą płytkę ognia -
Greater Rune of Fire Greater Rune of Fire 7 400 Wybucha czarem Immolation 42 Magii
Rune of Lightning Rune of Lightning 3 200 Wydziela pojedynczą płytkę czaru Fire Wall 13 Magii
Greater Rune of Lightning Greater Rune of Lightning 7 500 Wybucha czarem Nova 42 Magii
Rune of Stone Rune of Stone 7 300 Rzuca czar Stone Curse 25 Magii

Runy są to przedmioty, które zostały wprowadzone w dodatku do Diablo - Hellfire.

Księgi i Zwoje

Magic BookMagic BookMagic BookScroll

O księgach i zwojach:
Księgi i zwoje są to przedmioty, które zawierają w sobie różne zaklęcia. Jednak różnią się tym, że księgi pozwalają mam wyuczyć się jakiegoś zaklęcia na stałe, natomiast zwoje zawierają czary jednokrotnego użytku i nie można ich zapamiętać. Zarówno księgi jak i zwoje znikają zaraz po ich przeczytaniu. Księgi mogą posiadać różne wyglądy oraz qlvl o wartości 2, 8, 14, 20. Zwoje zawsze wyglądają tak samo jednak ich qlvl zależy od tego jaki zawierają w sobie czar.

Księgi:
Gdy odnajdziesz księgę, klikając na niej prawym przyciskiem myszki możesz obejrzeć jej zawartość. księgi mogą zawierać formuły zaklęć, dzięki czemu możesz je studiować lub sprzedawać. kliknięcie prawym przyciskiem myszy na księdze zwiększy Twoją zdolność do używania danego czaru. Żadna księga nie może przekazać pełnej wiedzy o zaklęciu, jednak im więcej ich przeczytasz, tym lepiej się będziesz mógł nim posługiwać. Mistrzowskie opanowanie zaklęć wymaga doskonałej wiedzy o wszelkich aspektach magii, dlatego też wymagania niezbędne do zgłębienia magii będą stale rosły.

Zwoje:
Aby rzucić zaklęcie zapisane w zwojach możesz albo kliknąć na nim za pomocą prawego klawisza myszy, albo wykorzystać w tym celu skróconą księgę zaklęć. czary zapisane w zwojach wyświetlane są na czerwonym tle.

Więcej informacji na temat ksiąg i zwojów znajduje się w dziale Czary.

Złoto

small gold pilemedium gold pilebig gold pile

Złoto jest środkiem płatniczym w świecie Khanduras. Można je zdobyć poprzez sprzedaż przedmiotów znalezionych w podziemiach. Oprócz tego może je nam wyrzucić napotkany potwór lub również może znajdować się w zamkniętych skrzyniach i sarkofagach. Pamiętaj że wyższy stopień trudności czy też bardziej wymagający przeciwnik, mają wpływ na to, ile złota zostanie upuszczone. Złoto znajdujące się w ekwipunku może przybrać formę małego, średniego oraz dużego stosu. Mały stos zawiera 1-1000 sztuk złota, średni 1001-2500 sztuk złota a w dużym stosie mieści się 2501-5000 sztuk złota.

Aby porzucić określoną ilość złotych monet, kliknij na nich prawym przyciskiem myszy. Nadepnie wpisz żądaną ilość i naciśnij klawisz Enter.