Dział dotyczący czarów występujących w Diablo Hellfire został podzielony na kilka kategorii. Część informacji wykorzystanych w tej sekcji zostało zaczerpniętych z Jarulf's Guide to Diablo Hellfire, są to głownie techniczne parametry, dotyczące czarów.
Poniżej przedstawię kilka przydatnych informacji dotyczących czarów w grze Diablo Hellfire.
Spell Level
Spell Level (slvl), czyli poziom czaru, jest jednym z głównych czynników, decydujących o potędze danego zaklęcia. Spell level rośnie wraz z przeczytaniem księgi z danym zaklęciem. Przykładowo jeśli przeczytamy dwie księgi tego samego zaklęcia to poziom tego czaru wzrośnie o 2 slvl. Poziom czarów mozna również podnieść poprzez noszenie takich przedmiotów jak Dreamflange, Thinking Cap, Mindcry, Crackrust, Aguinara's Hatchet, Bloodslayer, Naj's Light Plate, oraz noszenie laski z prefixem Angel's lub Arch-Angel's. Natomiast obniżyć poziom czaru możemy poprzez założenie przedmiotu Bovine Plate, który występuje w Hellfire. Ponadto kapliczka Enchanted Shrine może nam podnieść jak i obniżyć spell level.
Max Spell Level
Maksymalny poziom każdego czaru, beż żadnych bonusów z przedmiotów wynosi 15 slvl, natomiast maksymalny poziom czaru uzyskany przy doliczeniu, bonusów dodanych z przedmiotów wynosi 20 slvl. Aby uzyskać spell level o wartości 20 slvl nasza postać musi mieć założone na sobie następujące przedmioty: Thinking Cap, Naj's Light Plate, oraz laskę z przedrostkiem Arch-Angel's.
Czynniki, które mają wpływ na potęgę danego czaru.
Na to jak dany czar jest potężny ma wpływ kilka wartości, dlatego mając dwie różne postacie, posiadające to samo zaklęcie na tym samym slvl, to niekoniecznie ich czary będą w równym stopniu potężne. oto czynniki, które wpływają na wielkości czaru:
- Spell Level (slvl) - jest najważniejszym czynnikiem
- Magia (mag) - ilość magii jest kolejnym bardzo ważną wartością mającą wpływ na potęgę zaklęcia
- Character Level (clvl) - również wpływ na potęgę zaklęcia ma poziom naszej postaci
- Mana - Ilość many także jest istotnym czynnikiem wpływającym na statystyki czarów
Bugi
W Diablo Hellfire występuje występuje wiele błędów, związanych z czarami, najważniejsze z nich to:
- Fire Wall - w rzeczywistości zadaje większe obrażenia niż te, które podane są w Spell Book
- Flash - nie zadaje równych obrażeń w każdej strefie jego działania
- Fire Ball - w rzeczywistości zadaje większe obrażenia niż te, które podane są w Spell Book
- Mana Shield - gdy mamy założoną Mana Shield i otrzymamy cios zawierający obrażenia większe niż bieżąca ilość naszego Hit Points, to wtedy nie dostaniemy stuna (ogłuszenia)
- Flame Wave - może nie zadawać obrażeń jeśli rzucimy ją po skosie
No i to by było już na tyle. Mam nadzieję że zawarte tutaj informacje okazały się dla was przydatne. Jeśli ktoś posiada informacje, które mogłyby być zawarte w tym dziale, to proszę o kontakt mailowy.
Pierwsza Strona | Druga Strona | Trzecia Strona | Czwarta Strona | Piąta Strona5 | Pozostałe |
---|---|---|---|---|---|
1Wystepuje tylko w trybie multiplayer 2Wystepuje tylko w zwojach i laskach. W Hellfire czary Nova oraz Apocalypse mogą wystąpić w Książkach. 3Występuje tylko w zwojach. 4Wystepuje tylko w laskach. 5Występuje tylko w Hellfire. |