Apocalypse |
Działa przeciw wszystkim potworom bez względu na ich niewrażliwości. W Hellfire działa tylko na te potwory które znajdują się w twoim polu widzenia. Używany przez Diablo. Możliwe do zablokowania. |
Blood Star |
Prędkość: 16 Osoba rzucająca traci 5 Hit Points lub 5 dodatkowych punktów many, gdy używa Mana Shield. Używają go Hell Spawn. Możliwe do zablokowania. |
Bone Spirit |
Prędkość: 16 Nie zabija potwora, natomiast zabiera mu 1/3 HP. Użyty przeciw innemu graczowi zabiera mu 1/6 życia. Osoba rzucająca traci 6 HP lub 6 dodatkowych punktów many, gdy używa Mana Shield. Możliwe do zablokowania. |
Chain Lightning |
Prędkość: 32 Rzuca jeden piorun w kierunku gdzie ustawisz kursor oraz po jednym piorunie dla każdego potwora Na wysokim poziomie w błyskawicach mogą pojawić się szpary, lub gdy wokół znajduje się wiele potworów. Niemożliwe do zablokowania. |
Charged Bolt |
Prędkość: 8 Liczba Pocisków: 4 + [slvl/2] Możliwe do zablokowania. |
Elemental |
Prędkość: 16 W zasadzie jest to Fireball z pewnymi zdolnościami samonaprowadzającymi. Zadaje połowę obrażeń Fireball, jednak za jednym razem może trafi dwa cele. Obrażenia rozprysku wybuchu wynoszą 1/64 obrażeń i to składa się na 0.7 sekundy i próbuje uderzyć co 0.05 sekundy i nie jest możliwe do zablokowania. Możliwe do zablokowania. |
Fireball |
Prędkość: 16 + 2*slvl (max 50) Fireball powoduje obrażenia od rozprysku wybuchu. Obrażenia od rozprysku równają się z obrażeniami Kuli Ognia. Jeśli Ognista Kula na swej drodze do celu napotkała jakąś przeszkodę to wtedy nie wystąpią obrażenia od rozprysku wybuchu. Można zablokować Fireball albo rozprysk, jednak nigdy oba naraz. |
Firebolt |
Prędkość: 16 + 2*slvl Możliwe do zablokowania. |
Fire Wall |
Liczba płomieni: 11 Ściana Ognia zniknie gdy nagle wzrośnie jakiś poziom czaru. Ściana Ognia działa również na rzucającego czar i traktowana jest jak pułapka. Niemożliwe do zablokowania. |
Flame Wave |
Prędkość: 16 Liczba płomieni: 5 + [slvl/2] Fale Płomieni działają również na rzucającego czar i traktowane są jak pułapka. Możliwe do zablokowania. |
Flash |
Czas trwania: 0.95 sekundy Niemożliwe do zablokowania. |
Golem |
Statystyki Golema: HP: 2*maxmana/3 + 10*slvl AC: 25 To Hit: 40 + 2*clvl + 5*slvl Min. Damage: 8 + 2Ąslvl Max. Damage: 16 + 2*slvl mlvl: 12 (w zależności od trudności) Resistances: brak Immunities: Apocalypse, Stone Curse, Telekinesis Gracz może mieć tylko jednego golema, gdy rzucisz drugi raz zaklęcie to Golem zniknie. |
Guardian |
Czas trwania: 4*slvl/5 + 2*clvl/5 sekundy (maksimum 24 sekundy, minimum 0.8 sekundy) Częstotliwość strzelania: co każde 0.8 sekundy Możliwe do zablokowania. Guardian strzela Firebolt i dmg zależy od poziomu Firebolt, wiec pokazane obrażenia nie są prawdziwe. Za każdego potwora zabitego przez Guardian dostaniesz punkty doświadczenia. |
Healing |
Bonus: Warrior, Monk i Barbarian: 2.0 Rogue i Bard: 1.5 Sorcerer: 1.0 |
Heal Other |
Bonus: Monk:3.0 Warrior i Barbarian: 2.0 Rogue i Bard: 1.5 Sorcerer: 1.0 |
Holy Bolt |
Prędkość: 16 + 2*slvl Działa tylko przeciw nieumarłym W Hellfire Diablo oraz Bone Demons posiadają odporność na Holy Bolt. |
Identify |
Identyfikuje magiczne oraz unikalne przedmioty. |
Inferno |
Czas trwania: 1, 1.25 oraz 1.50 sekundy (Trzy wartości oznaczają trzy płomienie z których pierwszy zaczyna się najbliżej rzucającego czar) Niemożliwe do zablokowania. |
Infravision |
Widzisz w infrawizji potwory oraz graczy, którzy są poza zasięgiem twojego wzroku. Obdarzy cię nią również Murky Pool. |
Lightning |
Prędkość: 32 Czas trwania: ([slvl/2]+6)/20 sekundy |
Mana Shield |
Trwa aż mana spadnie do 0 lub wejdziesz na inny dlvl W Diablo redukuje obrażenie - 33% Jeśli slvl wynosi 0 to obrażenie nigdy nie będą redukowane Z powodu buga niegdy nie otrzymasz stuna (ogłuszenie) ani nie zadziała na ciebie odrzucanie celu w przyrostku "the bear" oraz przez Diablo, jeśli otrzymasz obrażenia większe niż twoje bieżące HP (mając na sobie Mana Shield) Tylko Hellfire: -Zmniejsza obrażenia, jednak z powodu błędu redukcja faktycznie jest obniżona, kiedy rośnie slvl. Redukcja obrażeń równa się 100/(3* slvl)% - Jeśli slvl jest wyższy niż 7 to slvl ustawiony jest na 7 |
Nova |
Liczba Pocisków: 92 Prędkość: 16 Niemożliwe do zablokowania. |
Phasing |
Teleportuje nas w losowe miejsce znajdując gdzieś w pobliżu. |
Resurrect |
Przywraca do życia innych graczy, którzy zostali zabici. Wskrzeszony gracz będzie posiadał 10 HP (albo MAX HP, jeśli jego MAX HP < 10) |
Stone Curse |
Czas trwania: 4.8 + 0.8*slvl sekund (maksymalnie 12 sekund) Działa na wszystkich potworach z wyjątkiem Diablo i Na - Krul. Nie działa na innych graczy. Potwory będące w fazie szarżowania itp. są tymczasowo odporne na Stone Curse. |
Telekinesis |
Za jej pomocą można na odległości otworzyć skrzynie, drzwi, biblioteczki, użyć kapliczki itd. Można jej również używać do podnoszenia przedmiotów z odległości. Można jej użyć na potworze, jednak zadaje zbyt małe obrażenia, aby otrzymać punkty doświadczenia, Na telekinezę odporni sa Snotspill, Gharbad the Weak, Zhar the Mad, Warlord of Blood, Lachdanan, Arch-Bishop Lazarus, Blackjade oraż Red Vex. Jeśli potwór znajduje się w postaci skamieniałości (poprzez użycie Stone Curse), to użycie na nim telekinezy powoduje, iż natychmiast traci ten stan. |
Teleport |
Teleportuje nas w dowolnie wybrane przez nas miejsce |
Town Portal |
Tworzy portal, przez który możemy przenieść się do miasta. Portal znika po tym jak w mieście z powrotem do niego wejdziemy. |
Berserk |
Wszystkie unikalne i specjalne potwory są odporne na Berserk. Potwory będące w fazie szarżowania itp. są tymczasowo odporne na Berserk. Zwiększa obrażenia zadawane przez potwora w przedziale 20-30% plus poziom czaru. (Mogą wystąpić problemy jeśli wartość jest wyższa niż 255) Nie dostaniesz żadnego doświadczenia gdyż potwory zostały zabite przez innego potwora. Potwory odporne na magie będą miały 50% szanse na ucieczkę przez zaklęciem, natomiast zakleicie to nie działa na potwory posiadające niewrażliwość na magie. |
Immolation |
Liczba pocisków: 92 Prędkość: 16 + slvl Posiada takie same obrażenia jak Nova Immolation używa pocisków bazujących na Fireball (zawierające obrażenia od rozprysku wybuchu), one posiadają tylko inne obrażenia i prędkość w porównaniu do zwykłego Fireball. |
Jester |
Czary rzucane przez Staff of Jester: Firebolt 20% Apocalypse 10% Chain lightning 10% Fireball 10% Fire Wall 10% Guardian 10% Teleport 10% Town Portal 10% |
Lightning Wall |
czas trwania: 12.75 + 12.75*slvl sekund Liczba piorunów: 11 Niemożliwe do zablokowania. Posiada podwójne obrażenia ściany ognia i trwa znacznie dłużej. |
Magi |
Całkowicie odnawia mane. |
Mana |
Bonus: Sorcerer:2.0 Rogue i Bard:1.5 Warrior, Monk oraz Barbarian:1.0 Działa w podobny sposób jak Healing, lecz regeneruje mane kosztem życia. |
Reflect |
Czas trwania: slvl*clvl trafień Zmniejsza obrażenia w zwarciu o 20-29% i odbija je z powrotem na atakującego nas potwora. Poziom czary wpływa na liczbę uderzeń które wytrzyma czar. Nawet jeśli zablokujesz atak, to 20-29% obrażeń i tak jest odbijane na przeciwnika. Zablokowany atak jest liczony jako trafienie, gdyż obrażenia zostaną odbite. Reflect przestanie działać jeśli postać zginie lub opuści dany dlvl. |
Ring of Fire |
Liczba płomieni: 22 Niemożliwe do zablokowania. Posiada takie same obrażenia jak Fire Wall i trwa tyle samo. Pierścień ognia zniknie gdy wzrośnie twój slvl. Działa również na rzucającego czar i traktowana jest jak pułapka. |
Search |
Czas trwania: 12.25 + 10*slvl + clvl Przedmioty na ziemi zostają podświetlone. Przedmioty zostają pokazane na mapie. |
Warp |
Teleportuje cię do najbliższych schodów. |