W Diablo każdy potwór posiada cztery podtypy, które różnią się kolorem i właściwościami. W Hellfire potwory nie mają podtypów tak jak w Diablo, lecz kilka potworów istnieje w dwóch podobnych odmianach.
W tabelkach poniżej, zostały przedstawione wszystkie potwory występujące w Diablo i Hellfire. Statystyki dla wszystkich potworów zapisane są w trzech liniach, które odpowiadają trzem poziomom trudności. Pierwsza linia to poziom Normal, środkowa to Nightmare a trzecia najniższa to Hell. Odporności i Niewrażliwości dla poziomu Normal i Nightmare są te same, dlatego dlatego tabelka nie zawiera tych danych dla poziomu Nightmare. Dlvl na każdym poziomie jest taki sam, dlatego podany jest tylko jeden raz.
Odporności i niewrażliwości-podane są w kolumnie oznaczonej skrótem "MFL" gdzie "M" to Magic, "F" Fire a "L" to Lighting. Poniżej MFL podane są oznaczenie "I", "R", "-", gdzie "I" oznacza Immunitet, "R" Odporność, a "-" oznacza brak odporności i immunitety. Przykładowo jeśli potwór posiada takie oznaczenie "IR-", to ma niewrażliwość na magie (I), odporność na ogień (R), oraz brak odporności na błyskawice (-).
Wyjaśnienie oznaczeń
- dlvl - poziom na którym może występować dany potwór.
- mlvl - poziom potwora.
- HP1 - życie potwora.
- SP - tryb Single Player.
- MP - tryb Multi Player.
- AC - Klasa Zbroi
- To Hit% - Skuteczność Ataku %
- Damage - Obrażenia
- MFL - Magic, FIre, Lighting.
- IR- - "I"" - niewrażliwość, "R" - odporność, "-" - brak niewrażliwości i odporności.
- Exp - Doświadczenie.
- U-Undead, A-Animals, D-Demons - U - nieumarli A - zwierzęta D - demony.
1Życie potworów w trybie Single Player na poziomie Normal jest takie samo zarówno dla Diablo jak i dla Hellfire, natomiast w trybie Multi Player życie potworów w Hellfire jest identyczne jak życie potworów w Diablo w trybie Multi Player.
POTWORY WYSTĘPUJĄCE W DIABLO
Zombie
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zombi | 1-2 | 1 16 31 | 2-3 56-59 108-112 | 4-7 13-22 19-31 | 5 55 85 | 10 95 130 | 2-5 8-14 14-26 | I-- I-- | 54 2108 4216 |
Ghul | 2-3 | 2 17 32 | 3-5 59-65 112-120 | 7-11 22-32 31-47 | 10 60 90 | 10 95 130 | 3-10 10-24 18-46 | I-- I-- | 58 2116 4232 |
Gnijące Ścierwo | 2-4 | 4 19 34 | 7-12 71-86 128-148 | 15-25 46-76 63-103 | 15 65 95 | 25 110 145 | 5-15 14-34 26-66 | I-- IR- | 136 2272 4544 |
Czarna Śmierć1 | 3-5 | 6 21 36 | 12-20 86-110 148-180 | 25-40 76-121 103-163 | 20 70 100 | 30 115 150 | 6-22 16-48 30-94 | I-- I-R | 240 2480 4960 |
1Czarna Śmierć posiada zdolność do obniżania na stałe punktów życia postaci o 1 punkt podczas skutecznego ataku. |
Upadli
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Upadły | 1-3 | 1 16 31 | 1-2 53-56 104-108 | 1-4 4-11 7-19 | 0 50 80 | 15 100 135 | 1-3 6-10 10-18 | 46 2092 4184 | |
Podrzynacz | 2-3 | 3 18 33 | 2-4 56-62 108-116 | 4-8 13-25 19-35 | 5 55 85 | 20 105 140 | 2-5 8-14 14-26 | 80 2160 4320 | |
Diablik | 2-4 | 5 20 35 | 6-12 68-86 124-148 | 12-24 37-71 51-99 | 10 60 90 | 25 110 145 | 3-7 10-18 18-34 | -R- | 155 2310 4620 |
Mroczny | 3-5 | 7 22 37 | 10-18 80-104 140-172 | 20-36 61-109 83-147 | 15 65 95 | 30 115 150 | 4-8 12-20 22-38 | --R | 255 2510 5020 |
1Kiedy postać zabije potwora, Upadli uciekną od postaci na krótką chwilę. |
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Upadły | 1-3 | 1 16 31 | 1-2 53-56 104-106 | 2-5 7-16 11-23 | 10 60 90 | 15 100 135 | 1-4 6-12 10-22 | 52 2104 4208 | |
Podrzynacz | 2-3 | 3 18 33 | 2-4 56-62 108-116 | 5-9 16-28 23-39 | 15 65 95 | 20 105 140 | 2-7 8-8 14-34 | 90 2180 4360 | |
Diablik | 2-4 | 5 20 35 | 8-12 74-86 132-148 | 16-24 49-73 67-99 | 20 70 100 | 25 110 145 | 4-10 12-24 22-46 | -R- | 180 2360 4720 |
Mroczny | 3-5 | 7 22 37 | 12-18 86-106 148-172 | 24-36 73-109 99-147 | 25 75 105 | 30 115 150 | 4-12 12-28 22-54 | --R | 280 2560 5120 |
1Kiedy postać zabije potwora, Upadli uciekną od postaci na krótką chwilę. |
Szkielety
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szkielet | 1-2 | 1 16 31 | 1-2 53-56 104-108 | 2-4 7-13 9-19 | 0 50 80 | 20 105 140 | 1-4 6-12 10-22 | I-- I-- | 64 2128 4256 |
Trup z Toporem | 2-3 | 2 17 32 | 2-3 56-59 108-112 | 4-7 13-22 19-31 | 0 50 80 | 25 110 145 | 3-5 10-14 18-26 | I-- I-- | 68 2136 4272 |
Płonący Trup | 2-4 | 4 19 34 | 4-6 62-68 116-124 | 8-12 25-37 35-51 | 5 55 85 | 30 115 150 | 3-7 10-18 18-34 | IR- II- | 154 2308 4616 |
Kościej | 3-5 | 6 21 36 | 6-10 68-80 124-140 | 12-20 37-61 51-83 | 15 65 95 | 35 120 155 | 4-9 12-22 22-42 | I-R I-R | 264 2528 5056 |
Szkielety Łucznicy
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szkielet | 2-3 | 3 18 33 | 1-2 53-56 104-108 | 2-4 7-13 11-19 | 0 50 80 | 15 100 135 | 1-2 6-8 10-14 | I-- I-- | 110 2220 4440 |
Trup z Łukiem | 2-4 | 5 20 35 | 4-8 62-66 116-132 | 8-16 25-33 35-67 | 0 50 80 | 25 110 145 | 1-4 6-12 10-22 | I-- I-- | 210 2420 4840 |
Płonący Trup | 3-5 | 7 22 37 | 5-12 65-86 120-148 | 10-24 31-73 43-99 | 5 55 85 | 30 115 150 | 1-6 6-16 10-30 | IR- II- | 364 3728 5456 |
Kościej | 4-6 | 9 24 39 | 7-22 71-116 128-190 | 15-45 46-136 63-183 | 15 65 95 | 35 120 155 | 2-9 8-22 14-42 | I-R I-R | 594 3188 6376 |
1Mogą strzelać w golema ognistymi strzałami bez względu na dystans (musi być kontakt wzrokowy z celem) ale nie "aktywują się" dopóki golem nie będzie w pobliżu. |
Szkielety Kapitanowie
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szkielet Kapitan | 1-3 | 2 17 32 | 1-3 53-59 104-112 | 3-6 10-19 15-27 | 10 60 90 | 20 105 140 | 2-7 8-18 14-34 | I-- I-- | 90 2180 4360 |
Trupi Kapitan | 2-4 | 4 19 34 | 6-10 68-80 124-140 | 12-20 37-61 51-83 | 5 55 85 | 30 115 150 | 3-9 10-22 18-42 | I-- I-- | 200 2400 4800 |
Płonący Trup Kapitan | 3-5 | 6 21 36 | 8-15 74-95 132-160 | 16-30 49-91 67-123 | 15 65 95 | 35 120 155 | 4-10 12-24 22-46 | IR- II- | 393 2786 5472 |
Kościej Kapitan | 4-6 | 8 23 38 | 17-25 101-125 168-200 | 35-50 106-151 143-203 | 30 80 110 | 40 125 160 | 5-14 14-32 26-62 | I-R I-R | 604 3208 6416 |
Ścierwojady
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ścierwojad | 1-3 | 2 17 32 | 1-3 53-59 104-112 | 3-6 10-19 15-27 | 10 60 90 | 20 105 140 | 1-5 6-14 10-26 | - R- | 80 2160 4320 |
Zjadacz Zarazy | 2-4 | 4 19 34 | 6-12 68-86 124-148 | 12-24 37-73 51-99 | 20 70 100 | 30 115 150 | 1-8 6-20 10-38 | --R | 188 2376 4752 |
Cieniozwierz | 3-5 | 6 21 36 | 12-18 86-104 148-172 | 24-36 73-109 99-147 | 25 75 105 | 35 120 155 | 3-12 10-28 18-54 | - R- | 375 2750 5500 |
Rozcinacz Kości | 4-6 | 8 23 38 | 14-20 92-110 156-180 | 28-40 85-121 115-163 | 30 80 110 | 35 120 155 | 5-15 14-34 26-66 | R-- --R | 552 3104 6208 |
1Ścierwojady posiadają zdolność szybszej regeneracji punktów życia podczas "żerowania" na martwych potworach. |
Skrzydlate Czarty
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Czart | 2-3 | 3 18 33 | 1-3 53-59 104-112 | 3-6 10-19 15-27 | 0 50 80 | 35 120 155 | 1-6 6-16 10-30 | 102 2204 4408 | |
Migadło2 | 3-5 | 7 22 37 | 6-14 68-92 124-156 | 12-28 37-85 51-115 | 15 65 95 | 45 130 165 | 1-8 6-20 10-38 | 340 2680 5360 | |
Mrok3 | 4-6 | 9 24 39 | 14-18 92-104 156-172 | 28-36 85-109 115-147 | 35 85 115 | 70 155 190 | 4-12 12-28 22-54 | R-- R-- | 509 3018 6036 |
Chowaniec4 | 6-8 | 13 28 43 | 10-17 80-101 140-168 | 20-35 61-106 83-143 | 35 85 115 | 50 135 170 | 4-16 12-36 22-70 | R-I R-I | 448 2896 5792 |
1Skrzydlate Czarty nigdy nie upuszczą złota albo przedmiotu, jednak unikalne Skrzydlate Czarty mogą to zrobić. 2Migadła posiadają umiejętność teleportacji na pole przylegającej do tego, na której stoi postać, zaraz po skutecznym ataku postaci, oraz wpadają w "Odzyskiwanie Równowagi". Można powiedzieć że teleportacja to ich "Odzyskiwanie Równowagi" 3Mrok posiada umiejętność szarżowania, jak Rogate Demony, lecz nigdy nie łączą jej z atakiem. Po prostu jest to jeden z ich sposobów poruszania się. 4Chowańce posiadają umiejętność rzucenia "stojącej" wiązki błyskawic podczas ataku. 5Chowaniec jest demonem. |
Ukryci
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ukryty | 2-5 | 5 20 35 | 4-12 62-86 116-148 | 8-24 25-73 35-99 | 25 75 105 | 35 120 155 | 3-6 10-16 18-30 | 278 2556 5112 | |
Tropiciel | 5-7 | 9 24 39 | 15-22 95-116 160-188 | 30-45 91-136 123-183 | 30 80 110 | 40 125 160 | 8-16 20-36 28-70 | 630 3260 6520 | |
Niewidoczny | 6-8 | 11 26 41 | 17-25 101-100 168-200 | 35-50 106-151 143-203 | 30 80 110 | 45 130 165 | 12-20 28-44 54-86 | R-- I-- | 935 3870 7740 |
Tkacz Iluzji2 | 8-10 | 13 28 43 | 20-30 110-140 180-220 | 40-60 121-181 163-243 | 30 80 110 | 60 145 180 | 16-24 36-52 70-102 | RR- IR- | 1500 5000 10 000 |
1Ukryci posiadają zdolność znikania. Zawsze są aktywni i zawsze widzą postać, nawet gdy ma ona maksymalnie obniżony promień światła, bez względu na dystans oraz na to czy mają kontakt wzrokowy. 2Podczas uciekania od postaci (zaraz po skutecznym uderzeniu postaci), trafienie Tkacza Iluzji jest niemożliwe. |
Ludzie Kozły
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klan Ciała | 21 4-6 | 8 23 38 | 15-22 95-116 160-188 | 30-45 91-136 123-183 | 40 90 120 | 50 135 170 | 4-10 12-24 22-46 | 460 2920 5840 | |
Klan Skały | 5-7 | 10 25 40 | 20-27 110-131 180-208 | 40-55 121-166 163-223 | 40 90 120 | 60 145 180 | 6-12 16-28 30-54 | R-- I-- | 685 3370 6740 |
Klan Ognia | 6-8 | 12 27 42 | 25-32 125-146 200-228 | 50-65 151-196 203-263 | 45 95 125 | 70 155 190 | 8-16 20-36 38-70 | - R- - I- | 906 3812 7624 |
Klan Nocy | 7-9 | 14 29 44 | 27-35 131-155 208-240 | 55-70 166-211 223-283 | 50 100 130 | 80 165 200 | 10-20 24-44 46-86 | R-- I-- | 1190 4380 8760 |
1Na 2 poziomie występują tylko w zadaniu Zatrute Źródło. 2Ludzie Kozły posiadają drugi "wirujący" atak, który wykonują wtedy gdy ich HP jest niskie. Klany; Ciała, Skały i Ognia posiadają bazową skuteczność ataku 0%, 85% oraz 120% a obrażenia 0-0, 4-4oraz 6-6. Klan Nocy posiadaja bazową skuteczność ataku 15%, 100% oraz 135% a obrażenia 30-30, 64-64oraz 126-126. |
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klan Ciała | 22 4-6 | 8 23 38 | 10-17 80-101 140-168 | 20-35 61-106 83-143 | 35 85 115 | 35 120 155 | 1-7 6-18 10-34 | 448 2896 5792 | |
Klan Skały | 5-7 | 10 25 40 | 15-20 95-110 160-180 | 30-40 91-121 123-163 | 35 85 115 | 40 125 160 | 2-9 8-22 14-42 | R-- I-- | 645 3290 6580 |
Klan Ognia | 6-8 | 12 27 42 | 20-25 110-125 180-200 | 40-50 121-151 163-203 | 35 85 115 | 45 130 165 | 3-11 10-26 18-50 | - R- - I- | 822 3644 7288 |
Klan Nocy | 7-9 103 | 14 29 44 | 25-32 125-146 200-228 | 50-65 151-196 203-263 | 40 90 120 | 50 135 170 | 4-13 12-30 22-58 | R-- I-- | 1092 4184 8368 |
1Mogą strzelać ognistymi strzałami w Golema bez względu na dystans (musi być kontakt wzrokowy z celem) ale nie "aktywują się" dopóki golem nie będzie w pobliżu. 2Na 2 poziomie występują tylko w zadaniu Zatrute Źródło. 3Na 10 poziomie występują w zadaniu Kowadło Furii. |
Suzerenowie
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Suzeren | 42 5-7 | 10 25 40 | 30-40 140-170 220-260 | 60-80 181-241 243-323 | 55 105 135 | 55 140 175 | 6-12 16-28 30-54 | -R- | 635 3270 6540 |
Błotnista Istota | 7-9 | 14 29 44 | 50-62 200-236 300-348 | 100-125 301-376 403-503 | 60 110 140 | 60 145 180 | 8-16 20-36 38-70 | --I | 1165 4330 8660 |
Żabi Demon | 8-10 | 16 31 46 | 67-80 251-270 368-420 | 135-160 406-441 543-643 | 65 115 145 | 70 155 190 | 8-16 20-36 38-70 | I-- I-R | 1380 4760 9520 |
Łupieżca | 10-12 | 20 35 50 | 80-100 290-350 420-500 | 160-200 481-601 643-803 | 70 120 150 | 85 170 205 | 10-20 24-44 48-86 | RI- II- | 2058 6116 12232 |
1Suzerenowie posiadają drugi rodzaj ataku wręcz. Suzeren, Błotnista Istota oraz Łupieżca posiadają bazową skuteczność ataku kolejno: 0, 85i 120 dla trzech poziomów trudności oraz obrażenia kolejno: 0-0, 4-4oraz 6-6. Żabi Demon posiadają bazową skuteczność ataku 40%, 125% oraz 160 a obrażenia 8-20, 20-44oraz 38-86 2 Na 4 poziomie występują tylko w zadaniu Szyld Ogdena. |
Gargulce
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skrzydlaty Demon | 5-7 | 9 24 39 | 22-30 116-140 188-220 | 45-60 136-181 183-243 | 45 95 125 | 50 135 170 | 10-16 24-36 48-70 | IR- II- | 662 3324 6648 |
Gargulec | 7-9 | 13 28 43 | 30-45 140-185 220-280 | 60-90 181-271 243-363 | 45 95 125 | 65 150 185 | 10-16 24-36 48-70 | I-R I-I | 1205 4410 8820 |
Krwistoszpon | 9-11 | 19 34 49 | 37-62 161-236 248-348 | 75-125 226-376 303-503 | 50 100 130 | 80 165 200 | 14-22 32-48 62-94 | II- IIR | 1873 5746 11492 |
Skrzydło Śmierci | 10-12 | 23 38 53 | 45-75 185-275 280-400 | 90-150 271-451 363-603 | 60 110 140 | 80 165 200 | 16-28 36-60 70-90 | I-I IRI | 2278 8556 13112 |
1Gargulce posiadają umiejętność szybszej regeneracji punktów życia podczas gdy znajdują się w kamiennej postaci. 1Jeżeli opuścisz dany poziom i wrócisz do niego z powrotem wszystkie Gargulce będą aktywne. |
Magmowe Demony
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Magmowy Demon | 8-9 | 13 28 43 | 25-35 125-155 200-240 | 50-70 151-211 203-283 | 45 95 125 | 45 130 165 | 2-10 8-24 14-48 | IR- II- | 1076 4152 8304 |
Krwawa Skała | 8-10 | 14 29 44 | 28-37 134-161 212-248 | 55-75 166-226 223-303 | 45 95 125 | 50 135 170 | 2-12 8-28 14-54 | II- II- | 1309 4618 9236 |
Piekielna Istota | 9-11 | 16 31 46 | 30-40 140-170 220-260 | 60-80 181-241 243-323 | 50 100 130 | 60 145 180 | 2-20 8-44 14-86 | II- II- | 1680 5360 10720 |
Pan Lawy | 9-11 | 18 33 48 | 35-42 155-176 240-268 | 70-85 211-256 283-343 | 60 110 140 | 75 160 195 | 4-24 12-52 22-102 | II- II- | 2124 6248 12496 |
1Magmowe Demony mogą uderzyć również swoją drugą ręką. Atak ten ma zwiększoną skuteczność o 10% ale obrażenia są zmniejszone o 2. 2Magmowe Demony posiadają zdolność rzucania magmowych kul, które zadają obrażenia od ognia. |
Rogate Demony
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rogaty Demon | 52 7-9 | 13 28 43 | 20-40 110-170 180-260 | 40-80 121-241 163-323 | 40 90 120 | 60 145 180 | 2-16 8-36 14-70 | -R- | 1172 5344 8688 |
Szlamowy Goniec | 8-10 | 15 30 45 | 25-45 125-185 200-280 | 50-90 151-271 203-363 | 45 95 125 | 70 155 190 | 6-18 16-40 30-78 | -R- | 1404 4808 9616 |
Uderzenie Mrozu | 9-11 | 17 32 47 | 30-50 140-200 220-300 | 60-100 181-301 243-403 | 50 100 130 | 80 165 200 | 8-20 20-44 38-86 | I-R I-R | 1720 5440 10880 |
Pan Obsydianu | 10-12 | 19 34 49 | 35-55 155-215 240-320 | 70-110 211-331 283-443 | 55 105 135 | 90 175 210 | 10-22 24-48 46-94 | I-R III | 1809 5618 11236 |
1Rogate Demony posiadają zdolność szarżowania. Ich bazowa szarża posiada To Hit o wartości 500% . Obrażenia od szarży- Rogaty Demon: 5-32/ 12-68/ 26-134, Szlamowy Goniec: 12-36/ 28-76/ 54-150, Uderzenie Mrozu: 20-40 / 44-84/ 86-166oraz Pan Obsydianu: 20-50 / 44-104/ 86-206. 2Na 5 poziomie występują jedynie w zadaniu Męstwo. |
Plujące Bestie
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kwasowa Bestia | 6-8 | 11 26 41 | 20-33 110-149 180-232 | 40-66 121-199 163-267 | 30 80 110 | 40 125 160 | 4-12 12-28 22-54 | I-- | 846 3692 7384 |
Jadopluj | 8-10 | 15 30 45 | 30-42 140-176 220-268 | 60-85 181-256 243-343 | 30 90 110 | 45 130 165 | 4-16 12-36 22-70 | I-- | 1248 4496 8992 |
Czeluściowa Bestia | 10-12 | 21 36 51 | 40-55 170-215 260-220 | 80-110 241-331 323-443 | 35 85 115 | 55 140 175 | 8-18 20-40 38-78 | R-- I-R | 2060 6120 12240 |
Paszcza Lawy | 12-14 | 25 40 55 | 50-75 200-275 300-400 | 100-150 301-451 403-603 | 35 85 115 | 65 150 185 | 10-20 24-44 46-86 | RI- II- | 2940 7880 15760 |
1Plujące Bestie posiadają zdolność plucia, które zadają magiczne obrażenia. |
Błyskawicowe Demony
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Czerwona Burza | 9-11 | 18 33 48 | 27-55 131-215 208-320 | 55-110 166-331 223-443 | 30 80 110 | 80 165 200 | 8-18 20-40 36-78 | I-R I-I | 2160 6320 12640 |
Jeździec Burzy | 10-12 | 20 35 50 | 30-60 140-230 220-340 | 60-120 181-361 243-483 | 30 80 110 | 80 165 200 | 8-18 20-40 36-78 | R-I I-I | 2391 6782 13564 |
Pan Burzy | 11-13 | 22 37 52 | 37-67 161-251 248-368 | 75-135 226-406 303-543 | 35 85 115 | 85 170 205 | 12-24 28-52 54-102 | R-I I-I | 2775 7550 16100 |
Wir Burzy | 12-14 | 24 39 54 | 45-75 185-275 280-400 | 90-150 271-451 363-603 | 40 90 120 | 90 175 210 | 12-28 28-62 54-118 | R-I I-I | 3177 8354 16708 |
1Błyskawicowe Demony mogą uderzyć również swoją drugą ręką. Atak ten ma obniżoną skuteczność o 20% ale obrażenia są większe o 4. 2Błyskawicowe Demony posiadają zdolność rzucania Błyskawic. |
Balrogi
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pogromca | 10-12 | 20 35 50 | 60-70 230-260 340-380 | 120-140 361-421 483-563 | 60 110 140 | 100 185 220 | 12-20 28-44 54-86 | RI- RI- | 2300 6600 13200 |
Strażnik | 11-13 | 22 37 52 | 70-80 260-290 380-420 | 140-160 421-481 563-643 | 65 115 145 | 110 195 230 | 14-22 32-48 62-94 | RI- RI- | 2714 7428 14856 |
Pan Zamętu | 12-14 | 24 39 54 | 80-90 290-320 420-460 | 160-180 481-541 643-723 | 70 120 150 | 120 205 240 | 18-24 40-52 78-102 | RI- RIR | 3252 8504 17008 |
Balrog | 13-15 | 26 41 56 | 90-100 320-350 460-500 | 180-200 541-601 723-803 | 75 125 155 | 130 215 250 | 22-30 48-64 94-126 | RI- RIR | 3643 9286 18572 |
1Balrogi posiadają zdolność rzucania Inferno. |
Żmije
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jaskinna Żmija | 11-13 | 21 36 51 | 50-75 200-275 300-400 | 100-150 301-451 403-603 | 60 110 140 | 90 175 210 | 8-20 20-44 38-86 | I-- I-- | 2725 7450 14900 |
Ognisty Dragon | 12-14 | 23 38 53 | 60-85 230-305 340-440 | 120-170 361-311 483-683 | 65 115 145 | 105 190 225 | 12-24 28-52 54-102 | IR- II- | 3139 8278 16556 |
Złota Żmija | 13-14 | 25 40 55 | 70-80 260-320 380-460 | 140-180 421-541 563-723 | 70 120 150 | 120 205 240 | 15-26 34-56 66-110 | I-R I-R | 3484 8968 17936 |
Lazurowy Dragon | 15-15 | 27 42 57 | 80-100 290-350 420-500 | 160-200 481-601 643-803 | 75 125 155 | 130 215 250 | 18-30 40-64 78-126 | -RR IRI | 3791 9582 19164 |
1Żmije posiadają zdolność szarżowania z To Hit o wartości 500. Ta krótka szarża posiada obrażenia o wartości 0-0 / 4-4/ 6-6i jest dodawana do normalnego ataku |
Sukkuby
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sukkuba | 12-14 | 24 39 54 | 60-75 230-275 340-400 | 120-150 361-451 483-603 | 60 110 140 | 100 185 220 | 1-20 6-44 10-86 | R-- IR- | 3696 9392 18784 |
Śnieżna Wiedźma | 13-15 | 26 41 56 | 67-87 251-311 368-448 | 135-175 406-526 543-703 | 65 115 145 | 110 195 230 | 1-24 6-52 10-102 | --R I-R | 4084 10 168 20 336 |
Piekielny Pomiot | 14-15 | 28 43 58 | 75-100 275-350 400-500 | 150-200 451-601 603-803 | 75 125 155 | 115 200 235 | 1-30 6-64 10-126 | R-I IIR | 4480 10 960 21920 |
Wypalacz Duszy | 15-15 | 30 45 60 | 70-112 260-386 380-548 | 140-225 421-676 563-903 | 85 135 165 | 120 205 240 | 1-35 6-74 10-146 | RIR III | 4644 11288 22576 |
1Sukkuby posiadają zdolność rzucania Krwawych Gwiazd. Mogą one również trafić w Golema beż względu na odległość (musi być kontakt wzrokowy z celem) ale nie "aktywują się" dopóki golem nie będzie w pobliżu 2W Hellfire Piekielne Pomioty to Zwierzęta, a nie Demony. |
Rycerze
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Czarny Rycerz | 12-14 161 | 24 39 54 | 75-75 275-275 400-400 | 150-150 451-451 603-603 | 75 125 155 | 110 195 230 | 15-20 34-44 66-86 | R-R R-I | 3360 8720 17440 |
Strażnik Zagłady | 13-15 | 26 41 56 | 82-82 296-296 428-428 | 165-165 496-496 663-663 | 75 125 155 | 130 215 250 | 18-25 40-54 78-106 | RR- RI- | 3650 9300 18600 |
Pan Stali | 132 14-15 | 28 43 58 | 90-90 320-320 460-460 | 180-180 541-541 723-723 | 80 130 160 | 120 205 240 | 20-30 44-64 86-126 | RIR IIR | 4252 10 504 21008 |
Krwawy Rycerz | 13-14 16 | 30 45 60 | 100-100 350-350 500-500 | 200-200 601-601 803-803 | 85 135 165 | 130 215 250 | 25-35 54-74 106-146 | IRI IRI | 5130 12260 24520 |
1Jeden Czarny Rycerz zawsze jest obecny w komnacie Diablo. 2Na 13 poziomie pojawiają się tylko w zadaniu Krwawy Marszałek. |
Magowie
Nazwa | dlvl | mlvl | HP (Hellfire) | HP (Diablo) | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Radca2 | 13-14 | 25 40 55 | 35-35 155-155 190-190 | 70-70 211-211 283-283 | 0 50 80 | 90 175 210 | 8-20 20-44 38-86 | RRR RRR | 3876 9752 19504 |
Sędzia3 | 14-15 | 27 42 57 | 42-42 176-176 268-268 | 85-85 256-256 343-343 | 0 50 80 | 100 195 220 | 10-24 24-52 46-102 | RIR IIR | 4478 10 956 21912 |
Kabalista4 | 15-15 | 29 44 59 | 60-60 230-230 340-340 | 120-120 361-361 483-483 | 0 50 80 | 110 205 230 | 14-30 32-64 62-126 | RRI IRI | 4929 11858 23716 |
Adwokat5 | 156 16-16 | 30 45 60 | 72-72 266-266 388-388 | 145-145 436-436 583-583 | 0 50 80 | 120 215 240 | 15-25 34-54 66-106 | IRI III | 4968 11936 23872 |
1Wszyscy magowie posiadają zdolność rzucania Błysku. 2Radca posiada zdolność rzucania Ognistego Pioruna. 3Sędzia posiada zdolność rzucania Wiązki Błyskawic. 4Kabalista posiada zdolność rzucania Błyskawic. 5Adwokat posiada zdolność rzucania Ognistej Kuli. 6Pojawiają się tylko na 16 poziomie oraz na 15 w zadaniu Arcybiskup Lazarus. |
POTWORY WYSTĘPUJĄCE W HELLFIRE
W przeciwieństwie do potworów z Diablo, w Hellfire potwory nie mają podtypów w określonym typie potwora. Kilka potworów istnieje w dwóch podobnych odmianach. Potwory w Hellfire zostały pogrupowane na potwory z "Ula" oraz z "Krypty". Następnie są podzielone na potwory z podtypami i bez.
Potwory występujące w "Ulu"
Nazwa | dlvl | mlvl | HP SP | HP MP | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1-2 | 22 37 52 | 15-20 95-110 160-180 | 30-40 190-220 320-360 | 50 100 130 | 85 170 205 | 1-20 6-44 10-86 | --R | 500 3000 6000 | |
3-4 | 24 39 54 | 20-25 110-125 180-200 | 40-50 220-250 360-400 | 60 110 140 | 85 170 205 | 1-30 6-64 10-126 | --R - RI | 1000 4000 8000 | |
1-2 | 22 37 52 | 10-15 80-95 140-160 | 20-30 160-190 280-320 | 40 90 120 | 80 165 200 | 10-10 24-24 46-46 | - R- | 450 2900 5800 | |
3-4 | 24 39 54 | 15-20 95-110 160-180 | 30-40 190-220 320-360 | 50 100 130 | 80 165 200 | 20-20 44-44 86-86 | - R- - IR | 1100 4200 8400 | |
1-2 | 22 37 52 | 30-40 140-170 220-260 | 60-80 280-340 440-520 | 50 100 130 | 50 135 170 | 5-15 14-34 26-66 | --R | 500 3000 6000 | |
3-4 | 24 39 54 | 40-50 170-200 260-300 | 80-100 340-400 520-600 | 60 110 140 | 60 145 180 | 8-20 20-44 38-86 | --R - RI | 1250 4500 9000 | |
1Psychorb oraz Necromorb posiadają zdolność rzucania magicznych pocisków, które zadają obrażenia od magii. 2Pajęczy Lord posiada zdolność plucia, które zadaje obrażenia od magii. |
Nazwa | dlvl | mlvl | HP SP | HP MP | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1-2 | 23 38 53 | 35-45 155-185 240-280 | 70-90 310-370 480-560 | 65 115 145 | 75 160 195 | 4-12 10-28 22-54 | -RR -RR | 900 3800 7600 | |
1-2 | 22 37 52 | 25-35 125-155 200-240 | 50-70 250-310 400-480 | 50 100 130 | 70 155 190 | 10-18 24-40 46-78 | IR- | 600 3200 6400 | |
1-2 | 23 38 53 | 40-50 170-200 260-300 | 80-100 340-400 520-600 | 60 110 140 | 70 155 190 | 16-24 36-52 70-102 | -RR | 750 3500 7000 | |
2-3 | 22 37 52 | 15-15 95-95 160-160 | 30-30 190-190 320-320 | 25 75 105 | 60 145 180 | 10-25 24-54 46-106 | I-- I-- | 250 2500 5000 | |
3-4 | 20 35 50 | 15-15 95-95 160-160 | 30-30 190-190 320-320 | 50 100 130 | 90 175 210 | 12-20 28-44 54-86 | -R- | 600 3200 6400 | |
3-4 | 22 37 52 | 30-40 140-170 220-260 | 60-80 280-340 440-520 | 70 120 150 | 75 160 195 | 20-30 44-64 86-126 | -I- RIR | 600 3200 6400 | |
1Piekielny Dzik posiada zdolność odrzutu. 2Gnijący Pomiot nigdy nie wyrzuci żadnego przedmiotu czy złota. 3Ognista Mrówka posiada zdolność rzucenia Ognistej Kuli. |
Potwory występujące w "Krypcie"
Nazwa | dlvl | mlvl | HP SP | HP MP | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1-2 | 24 39 54 | 30-40 140-170 220-260 | 60-80 280-340 440-520 | 70 120 150 | 100 185 220 | 15-20 34-44 66-86 | -I- RIR | 2400 6800 13600 | |
3-4 | 29 44 59 | 50-70 200-260 300-380 | 100-140 400-520 600-760 | 80 130 160 | 110 195 230 | 30-30 64-64 126-126 | RIR RII | 3600 9200 18400 | |
1-2 | 27 42 57 | 35-35 155-155 240-240 | 70-70 310-310 480-480 | 80 130 160 | 75 160 195 | 15-20 34-44 66-86 | -RR -RR | 3000 8000 14000 | |
3-4 | 30 45 60 | 120-140 410-470 530-660 | 240-280 820-940 1160-1320 | 50 100 130 | 100 185 220 | 40-50 84-104 166-206 | -II -II | 5000 12000 24000 | |
1-2 | 25 40 55 | 40-50 170-200 260-300 | 80-100 340-400 520-600 | 60 110 140 | 100 185 220 | 15-20 34-44 66-86 | --R RRI | 3000 8000 16000 | |
3-4 | 30 45 60 | 90-100 320-350 460-500 | 180-200 640-700 920-1000 | 75 125 155 | 120 205 240 | 30-30 64-64 126-126 | RRI III | 4000 10000 20000 | |
1Ognisty Nietoperz posiada zdolność rzucania Ognistego Pioruna. 2Piekielny Nietoperz posiada zdolność rzucania Ognistej Kuli. 3Demoniczny posiada również zdolność rzucania magicznych pocisków które zadają obrażenia od magii, jest również odporny na Święty Pocisk. 4Licz oraz Arcy Licz posiadają zdolność rzucania magicznych pocisków, które zadają obrażenia od magii. |
Nazwa | dlvl | mlvl | HP SP | HP MP | AC | To Hit% | Damage | MFL | Exp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1-1 | 26 41 56 | 60-120 230-410 340-580 | 120-240 460-820 680-1160 | 20 70 100 | 80 165 200 | 2-12 8-28 12-54 | --I RRI | 2000 6000 12000 | |
1-2 | 24 39 54 | 40-60 170-230 260-340 | 80-120 340-460 520-680 | 30 80 110 | 120 205 240 | 12-25 28-54 56-106 | -RR | 1800 5600 11200 | |
1-2 | 27 42 57 | 60-80 230-290 340-460 | 120-160 460-580 680-840 | 70 120 150 | 100 185 220 | 18-24 40-52 78-102 | -RR RRR | 2400 6800 13600 | |
1-2 | 28 43 58 | 80-100 290-350 420-500 | 160-200 580-700 840-1000 | 70 120 150 | 90 175 210 | 20-30 44-64 86-126 | -RR RII | 2800 7600 15200 | |
2-3 | 28 43 58 | 100-120 350-410 500-580 | 200-240 700-820 1000-1160 | 85 135 165 | 100 185 220 | 20-40 44-84 86-166 | IRR IIR | 3200 8400 16800 | |
3-4 | 30 45 60 | 100-120 350-410 500-580 | 200-240 700-820 1000-1160 | 80 130 160 | 90 175 210 | 40-50 84-104 166-206 | --R -RR | 4000 10000 20000 | |
3-4 | 28 43 58 | 150-200 500-650 700-900 | 300-400 1000-1300 1400-1800 | 70 120 150 | 150 235 270 | 12-18 28-40 54-76 | RRR RRR | 4000 10000 20000 | |
3-4 | 30 45 60 | 130-150 440-500 620-700 | 260-300 880-1000 1240-1400 | 90 140 170 | 120 205 240 | 30-35 64-74 126-146 | IIR III | 6000 14000 28000 | |
1Grabarz posiada zdolność szybszej regeneracji punktów życia podczas "kopania" na martwych potworach 2Dwugłowy Cyklop posiada zdolność odrzutu. 3W wyniku buga, bazowa Skuteczność ataku dla Trzewiostwora to 14% na poziomie trudności piekło. |